ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η φετινή τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποιήθηκε στις 2-3-4 Φεβρουαρίου 2001 στην Αθήνα. Οι καθηγητές που μας συνόδευσαν ήταν: ο κ.Λώλας, ο κ.Γούδας, η κ.Ζίνδρου, η κ.Παπαθεοδώρου και η κ.Γρηγορίου. Οι μαθητές που συμμετείχαν ήταν περίπου 80. Το τουριστικό γραφείο το οποίο ανέλαβε την εκδρομή ήταν το PAMVOTIS TRAVEL.

1η μέρα (2-2-2001)

Ξεκινήσαμε στις 7:00 π.μ. Η πρώτη μας στάση ήταν στην Αμφιλοχία όπου παραμείναμε για περίπου μισή ώρα. Η επόμενη στάση ήταν στην Κόρινθο για φαγητό γύρω στις 14:00 το μεσημέρι. Στη συνέχεια, αφού φτάσαμε στην Αθήνα γύρω στις 15:30 μ.μ., επισκεφτήκαμε την Ακρόπολη της Αθήνας όπου υπάρχει ο λαμπρός Παρθενώνας. Μετά πήγαμε στο ξενοδοχείο, το οποίο λέγεται Plaza Hotel και βρίσκεται στην οδό Αχαρνών. Μετά από τετράωρη ξεκούραση πήγαμε σε γνωστό νυχτερινό κέντρο της Αθήνας, όπου διασκεδάσαμε.

2η μέρα (3-2-2001)

Ξυπνήσαμε στις 8:00π.μ. Αφού πήραμε πρωινό, ετοιμαστήκαμε γεμάτοι ενθουσιασμό για την ξενάγησή μας στην Αθήνα. Στις 9:00π.μ ξεκινήσαμε από το ξενοδοχείο με τα πόδια και επισκευτήκαμε αρχικά το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας. Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό, με πολλές αίθουσες και μεγάλο αριθμό αγαλμάτων και αρχαιολογικών ευρημάτων. Από εκεί φύγαμε με τα λεωφορεία και πήγαμε στην Εθνική Πινακοθήκη. Εντυπωσιαστήκαμε από τους πίνακες σπουδαίων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Εντύπωση επίσης μας προκάλεσε η παρουσία μικρών παιδιών τα οποία μετέφεραν στο χαρτί τους, τους πίνακες τους οποίους έβλεπαν. Από εκεί κατευθυνθήκαμε στην πλατεία Συντάγματος. Είχαμε δύο ώρες ελεύθερες για να κάνουμε τα ψώνια μας και να φάμε στην οδό Ερμού και στο Μοναστηράκι. Εκεί υπήρχαν πολλά καταστήματα, ενώ πολύς ήταν και ο κόσμος που κυκλοφορούσε στην αγορά. Επίσης συναντήσαμε πολλούς τουρίστες από διάφορες χώρες που έκαναν τις διακοπές τους στη χώρα μας. Γύρω στις 14:00μ.μ. επισκευτήκαμε τη Βουλή της Αθήνας. Αφού καθήσαμε στα έδρανα, ακούσαμε με ενδιαφέρον μία υπεύθυνη της Βουλής, η οποία μας ενημέρωσε για την ιστορία της Βουλής και τον τρόπο διεξαγωγής των συνεδριάσεων. Στη συνέχεια ανεβήκαμε στο δεύτερο όροφο όπου υπήρχε η έκθεση για τα 100 χρόνια προσάρτησης της Θράκης στην Ελλάδα. Από εκεί πήραμε το Αττικό μετρό και πήγαμε στην πλατεία Καραϊσκάκη. Επιστρέψαμε γύρω στις 17:00μ.μ στο ξενοδοχείο, κουρασμένοι αλλά ενθουσιασμένοι από όλα όσα είδαμε.Αφού ξεκουραστήκαμε για περίπου τέσσερις ώρες, ετοιμαστήκαμε για να πάμε σε ένα ρεμπετάδικο στην Πλάκα, που ονομάζεται ''Νέος Ρήγας''. Εκεί φάγαμε, χορέψαμε, διασκεδάσαμε και καθήσαμε μέχρι τις δύο τα μεσάνυχτα.

3η μέρα(4-2-2001)

Αφού ξυπνήσαμε στις 8:00π.μ., ετοιμάσαμε τα πράγματά μας, πήραμε πρωινό και ξεκινήσαμε για την επιστροφή. Πρώτα όμως επισκευτήκαμε το μουσείο φυσικής ιστορίας Γουλανδρή, το οποίο βρίσκεται στην Κηφισιά. Εκεί υπάρχουν ταριχευμένα ζώα, έντομα, σπάνιες πέτρες και κοχύλια. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για τα Γιάννενα. Το μεσημέρι σταματήσαμε στην Κόρινθο για φαγητό. Η τελευταία μας στάση ήταν στο Αγρίνιο για να πιούμε καφέ. Όμως από την εκδρομή δεν έλειπαν και τα απρόοπτα. Το ταξίδι μας ήταν αρκετά περιπετειώδες, αφού τέσσερα παιδιά αρρώστησαν και οι καθηγητές αναγκάστηκαν να τα μεταφέρουν στο νοσοκομείο του Αγρινίου για προληπτικές εξετάσεις. Ευτυχώς όμως δεν ήταν κάτι το σοβαρό. Το ταξίδι μας συνεχίστηκε χωρίς άλλα προβλήματα ώσπου φτάσαμε στα Γιάννενα γύρω στις 10:00 μ.μ.